Meet Mr. Lance, BROADCAST NEWS JUNKIE

Yes, this is a ‘Shit Post’

Fuck it!

But it is a light-hearted Shit Post, mocking me even more than I mock Broadcast News: CNN, MSNBC, Fox, Etcetera & Ad Nausea

And I am stalling, waiting for MS Muse to respond to my recent

Proposal of Marriage

She is sitting on the couch as I type these words.

(Yeah, she came home after the lights and water were restored)

I am beginning to find her a ‘fair-weather’ muse. Just sayin’.

Don’t matter. I still love her.

She had all her props:

  • Glass of Pinot.
  • Virginia Slim
  • Cell Phone
  • IPad
  • NY Times, Washington Post, And Waco Weekly Wipe
  • Attitude

Yeah. There’s that.

Always that.

Always That Attitude: Nuclear Option

*****

This post cannot stand alone on my prose.

The vids are requisite.

The volume is borked. So CRANK it up. (Video Credit: Video Music, via The YouTubes—Duh!)

Love Broadcast News.

Love Mocking Broadcast News.

Love the Eye-Candy ‘Info-Babes’ on Broadcast News. (Broadcast News puts the ‘Broad’ in News)

Andrea Tantaros CNN Bra Size & Measurements

Andrea Tantaros: CNN, Bra Size & Measurements

(Guys, you know you want me to drop the link. No! Suffer in Silence)

*******

Love that I harbor no true malice toward Broadcast News, but G’damn! they are so transparent with their bias.

Added Value: Holly-Go-Lightly

I sincerely hope you have enjoyed this brief interlude shit post I wrote while cooling my heels waiting for MS Muse to respond to my Proposal of Marriage

Cheers!

(‘Story at Eleven’)

*****

Bonus ‘Added Value’

Credit to John Ward: Genius Man

“No, it’s awful.”

My Cross to bear

My Spirit ‘Man-able’: Ted Koppel

Video Compilation Credit Below: iLoveChrisCuomo

Uh… Homo-Erotica?

CNN: The Most Trusted Name In News?

Am I homo-phobic?

No! But these two wear me out!

Some of my Best Friends are Fags (This is a JOKE BTW!)

“I love you Don Lemon.”

You never fail to entertain.

Now Please Excuse me while I puke—‘vacuate’ my stomach.

And my mind.

“The Memes Become Reality”

–IanMilesCheong

Don & Chris:

Two Marshmallows Colliding in Mid-Air:

Ignore the below, the last on your radio dial, because WordPress is FUCKED UP!

Won’t let me delete it!

It just keeps spinning ‘round an’ ‘round sucking up bandwidth.

Bandwidth I have not to spare,

Nor desire to share.

Fuck you WordPress!

“Uploading” it perpetually says.

Hey Whore-Press!

How ‘bout I ‘upload’ my Nine Millimeter into your dome?

How would that grab ya?

Add-Din-Dumb:

I got ‘on the horn’ w/WP

Kind service rep fixed my problem.

Toot Sweet

All-in-all, WP has Great Customer Service.

No denying that.

I take back my un-happy words hurled at WordPress… until the next time…

But…Call Now! And We’ll DOUBLE THE OFFER!

 

 

(just pay extra shipping an’ handling….)

OKay! I’ll bite.

Send me two… Of these:

I’ll pay.

fred

Fred

 Just kidding Fredricka!

(All thinking folk know you are priceless)

Rock on!

(Fred is the ONLY Reason God Made CNN Weekends… and most likely: Oklahoma–We will not speak of Texas—yet.)

 

Just Saying…

And… She runs/swims/bikes in Triathlons

For Good.  

‘Renaissance Woman’ 

I love her and so should you.

And…

I know ‘we’ are all so ‘distraught’ over Joan’s passing, but… she did show her ‘ungracious’ ass.

And ‘Fred’ remained, retained as always,

Her True Ladyhood and just good manners.

This is how we should all ‘roll.’

 

Classy Lady!

Hey! I’m Writing Here! (Once Again)

Now, C’mon Y’all.

Vid Credit: Guyism

I am just having fun, exploring (exploiting?) some of my inane, insane, In-Same, recent posts.

And of course, I love to ‘share my wares.’ Because I am just that vain (don’t ask me why or how I justify that statement.)

So there!

If I post something you have already ready read, sorry…

New shit will be forthcoming.

And soon. And I promise. And the check is in the mail and I won’t… do that in your mou… “Ah don’t go there Lance.”

But, in the meantime:

And not to put too fine a point on it (trite, yep): My writing and my posts are ‘all over some places…’  But ‘Twould behoove to follow some of the links, as I find them entertaining. (Your individual experience may vary, and even differ, or beg to)

***

Hey! I’m writing here!

(Fleeting thoughts seem to fly away. Okay? That’s Okay, Right? Isn’t it?)

Credit: https://www.youtube.com/user/mattfosternow

It is easy

“Now Go f#%k off and leave me alone. And while you are leavin’ me alone, make me some more coffee.”

“Please.”

“and thanks for the pepperoni.”

(Sorry.. vague Lenny Bruce reference)

I actually said this aloud to my much maligned invisible muse. Bless her heart.

The dog walked over to me an inquired, “Hey! Rance!” (he cannot pronounce my name. He is a dog after all) “Rance,” he said. “You OK Bubba?”

(Overheard by some fly on some wall in some other multi-verse.)

Probably it was just the wind. Ed. Note 2021: The above link is dead, just like the project it was linked to: “Mars One.’ *Heavy Sigh*

***

‘Tax Day’ (they say) Means nada to me: means  Bupkis! (great Yiddish word: use it in a sentence today and then it is yours for all of maternity)

Why? “‘Cause I had no income last year. That’s why!”

Oy vey! Yep! Good thing ‘bout that there: No taxes.

Moving on to today’s post…

(Oh yeah: first order of business: “The Daily Lenny”)

Well, You May Find it here, whisked into a long post about a mechanic. Yes. You will have to work to find it. So Sorry.

Let us paws for a second.

(Goddamnit Lance! Enuff with the fucking puns!)

Take a breath.

“This is swerving dangerously close to being another rant.”

*sigh*

“Yes. I know.”

*Moving on…*

Now Where was I?

Oh Yeah!

Taxes!

Not really.

CNN?

Nope (but theirBreaking Newsis ‘bout to break my spirit and my capacity to love anyone)

Serious for one second. I weep for those family who lost family on That Plane.

*Whew! Now we got that sentiment out of the way…*

Still trying to Move On Dot Org…

(Just kidding—I do not even know where that is)

More Breaking Fucking News!

Some idiot on CNN just said, “Let us be Frank.” (and Tom, Dick, and Harry)

(not sure in reference to what—generally—I only half-listen, but that one caught some vacant, unused part of my ear)

*Still trying to move on and find a purpose for this purposeless post*

Y’all know what?

This is gonna be an “all-day” project.

There is just too much shit running about in my head.

I will get back you.

As they say:

To be continued…

Molly on H. Ross Perot: A Repost

Watch the vid.

Please

Nuff said

We love You Molly!

You Texan Bitch!

“There’ a lot to like there”

There’s a lot to NOT LIKE Here: (And I mean Falwell–Love Hitch)

Related: Kinky Friedman

Hey! I’m Writing Here!

Hey! I’m writing here!

(Fleeting thoughts seem to fly away. Okay? That’s Okay, Right? Isn’t it?)

Credit: https://www.youtube.com/user/mattfosternow

“Now Go fuck off and leave me alone. And while you are leavin’ me alone, make me some more coffee.”

“Please.”

“and thanks for the pepperoni.”

(Sorry.. vague Lenny Bruce reference)

I actually said this aloud to my much maligned invisible muse. Bless her heart.

The dog walked over to me and inquired, “Hey! Rance!” (he cannot pronounce my name. He is a dog after all) “Rance,” he said. “You OK Bubba?”

(Overheard by some fly on some wall in some other multi-verse.)

Probably it was just the wind.

***

‘Tax Day’ (they say) Means nada to me: means  Bupkis! (great Yiddish word: use it in a sentence today and then it is yours for all of maternity)

Why? “‘Cause I had no income last year. That’s why!”

Oy vey! Yep! Good thing ‘bout that there: No taxes.

Moving on to today’s post…

(Oh yeah: first order of business: “The Daily Lenny”)

Well, You May Find it here, whisked into a long post about a mechanic. Yes. You will have to work to find it. So Sorry.

Let us paws for a second.

(Goddamnit Lance! Enuff with the fucking puns!)

Take a breath.

“This is swerving dangerously close to being another rant.

*sigh*

“Yes. I know.”

*Moving on…*

Now Where was I?

Oh Yeah!

Taxes!

Not really.

CNN?

Nope (but their Breaking News is ‘bout to break my spirit and my capacity to love anyone)

Serious for one second. I weep for those family who lost family on That Plane.

*Whew! Now we got that sentiment out of the way…*

Still trying to Move On Dot Org…

(Just kidding—I do not even know where that is)

More Breaking Fucking News!

Some idiot on CNN just said, “Let us be Frank.” (and Tom, Dick, and Harry)

(not sure in reference to what—generally—I only half-listen, but that one caught some vacant, unused part of my ear)

*Still trying to move on and find a purpose for this purposeless post*

Y’all know what?

This is gonna be an “all-day” project.

There is just too much shit running about in my head.

I will get back you.

As they say:

To be continued…

More Breaking News Bad

 

 

The Malaysian Prime Minister, in a gut wrenching announcement this morning announced what we all feared: The Plane Ended its Flight Somewhere Over the Indian Ocean.

He went on to plead that the media respect the privacy of the grieving families.

What is CNN doing all day?

Showing over and over the video of the shattered families. One shot of a woman wailing, prostrate on the floor. Another shot of a woman being carried out on a stretcher. And on and on ad nauseam.

All I can say is What The Fuck CNN!?

Pretty sure Fox is doing the same, but I have not tuned into them.