What is Wrong With Me? No Fidelity? I Have Far Too Many Memories!

Friday Nights In HS Texas! (Slightly Improved And Sanitized For Your Protection) FOOTBALL & Texas Is Hell On Women & Horses. And Texan High-High School Football Players

Yeah!

I Blew a Lot Of Dope While In High School

There is Nothing More Heart-Breakin’ Than Losing THAT BIG GAME In Texas High-School-Boy Foot=Ball! Trust me!

Fuk this! I Cannot type!!!

That True Texan Shit

That Manifests Dreams

One A HG Warrior, Always An HG  Warrior!

TEXAS!

“That’s Football. That’s All We Got”

We Are All Vulnerable!

Clear Eyes

Full Hearts

Caint Lose!

Welcome

to

The Real America

I was Born in Texas.

I grew up in Texas.

This is my fault.

However…

This is (Above) THE BEST Television Show About Growing Up Texan That Ever Was,

Or Ever Will Be.

Case Rested.

Believe it not, I lived this life.

I grew up, immersed in this culture.

Ass-Deep.

And I loved every second/minute of it!

Will never lose those memories.

TEXAS!

Texas!

Texas FOREVER!

Now!

And Forever!

Y’all!

All The Y’alls, Y’all

Vid Compilation/Share Credit: Chris Spags. Orig Vid: K. Ryan Jones

Clear Eyes

Full Hearts

TEXAS!

Forever!

*****

Late Entry:

I wanna be Tim Riggins.

Shit! I WAS Tim Riggins.

Still Am Tim Riggins.

Conceited conceit?

I was the quintessential ‘Bad Boy’

Yep.

But Truth.

“I’m happy, and I can honestly say that.”

–TR/LM

(Vid compilation Credit: Nic Ignite)

I so very much is miss

Jimmy Peanut’ Piland

Goddamn Him To Hell For Dying On Me!

Take/Make No Beans About It. A Feast Fit For Any Beast!

???????????????????????????????

Consider for a Moment, The ‘pinto bean’

“Phaseolus Vulgaris”

“texmexiconus pintofusiorius”

(My etymology)

Consider for a moment the lowly pinto bean. (Yes! I do tend to repeat myself–I blame old age/stage)

In The Great Republic of Texas the National Dish is Chili. Specifically: Texan Chili.

Which-Means-No-Beans.

“Do not ‘bean up’ chili. On pain of death Son, do not bean-up chili.”

Still freshly pressed from California, (Actually four years into being ‘freshly pressed,’ but some things take more time than others to be made manifest)

I did not know this.

But I learned it by and by

My junior year in Honey Grove High School I volunteered to provide the chili for the fundraising endeavor of my class. We were to sell chili-dogs and Frito pies during the breaks—the break before lunch and the break after lunch just before liberty: Two of the hungriest times in High School. We would have a captive audience.

Yep.

On the Friday afternoon before the Monday break time when the ’74 Junior Class was to unveil their fundraising enterprise, I was at-a-loss. I had never until that day cooked anything resembling food. 

Once, during a camping trip years before, a man who was somehow kin to me, (by marriage—not genes), brought out some bacon and proceeded to throw it into a skillet on the camp fire.

“Hey!” I said. “Don’t you need to put some flour in there with that bacon?”

Yes. I was stupid.

Anyway… Here I was after shooting my big mouth off, now needing to produce tons of chili for the chili dogs and Frito pies.

(OK. I do realize there are some not-Texans who have no idea what the fuck is a Frito Pie. Here is the quick version: Take one ah dem very small packs of Frito’s corn chips, slice it down the side, open it up, pour chili on top, et voila! Frito Pie, or as some call it: Meskin Lasagna.)

Dear Gloria, (My Stepmother, who was actually from ‘Up North—Montana- or sum such place), Dear Step Momma, I need to cook up a big batch O’ Chili. Kin ya help me?”

“Sure, Stepson, I can help you.”

Well… what do I do first?” I honestly enquired.

“Stepson, first you soak some beans.”

“Beans? I am makin’ chili. Why do I need beans?”

“You need beans, Red-Headed-Step-Son, to fill in the profit.”

“Ah don’t recall beans in chili, Step-Mom.”

“Trust me: Step-Son; beans are what everyone needs… in chili… here.”

“So… I need to cook beans before chili?”

“Yes.”

“How do I do that?” I asked.

“First you soak them. Soak them for twelve hours.”

“Then what?”

“Cook them. Cook them for about an hour.”

“And the chili?”

“Cook that for hours…”

“And then?”

“Combine.”

“So… I ‘combine’ the chili with them beans?”

“Do not say ‘them’ in this house.”

“Sorry.”

“Yes, you ‘combine’ the beans with the chili, and then you have a profitable enterprise.”

“I see, thanks Step-Mother-from-North-Dakota.”

Following Monday, I show up with my ‘CHILI’

“Marcom! What the fuck is this? This ain’t chili! This shit has beans! Beans! Beans!”

Imagine my shame.

“But…but…but… My Mom… er…my sometime Mom…

Ah shit!

Beans!

IN Chili!

I shouda know’d better.

 

Seems to Me: The Bean Jury is still OUT

Screw It! I’ll Post It Again! Texas High-School FOOTBALL! The Stuff That Makes Dreams (cOME tRUE)

I was trying to up-Date This Post,

But Some Cunt Called Me On The telephone,

& Thusly-lee De-Rail’In MY Train-of-Thought”

Shit!

I Dun Forgot

What I Wanted

To

Say!

“Welcome to The Real America.”

I was Born in Texas.

I grew up in Texas.

This is my fault.

However…

This is (Above) THE BEST Television Show About Growing Up Texan That Ever Was,

Or Ever Will Be.

Case Rested.

Believe it not, I lived this life.

I grew up, immersed in this culture.

Ass-Deep.

And I loved every second/minute of it!

Will never lose those memories.

TEXAS!

Texas!

Texas

FOREVER!

Now!

And Forever!

Y’all!

Vid Compilation/Share Credit: Chris Spags. Orig Vid: K. Ryan Jones

Clear Eyes

Full Hearts

TEXAS!

Forever!

*****

Late Entry:

I wanna be Tim Riggins.

Shit! I WAS Tim Riggins.

Still Am Tim Riggins.

Conceited conceit?

Yep.

But Truth.

“I’m happy, and I can honestly say that.”

–TR/LM

“I’m Kind of A Moment-To- Moment Kind of Guy”

Ronnie Died

It was Not

MY FAULT!

TEXAS!

(Vid compilation Credit: Nic Ignite)

****

It wasn’t my fault.

I know this now.

(I think)

I Know! I Know! I Know!! I KnoW I Know I know I KNoW I … I Know I Know I Know I Know I know I am Am A Fu*king Well-KNOWN–What of It? Being Well-Known and Eight Bits Might, Just Might Get You A Cup Of Coffee.

Asshole! I KNOw I KnOw I know I’m a Fukking asshole! I am, A fuckkking Asshole! But I AM not f*CkIN’ sTUpId!

“Shoot Low Sir; I Think she’s Riding a Shetland.”

I Know! Hand Me the Rifle, watch this and STFU!

I Know I Know I Know…

***

Bill Withers – Ain’t No Sunshine

Did Y’all Count the “I Knows?”

I Know I know That I did.

I Counted Twenty-Four–

But then, I’m see’in’ Double

Foreigner – Double Vision:

 

Yer Mileage May Vary

Cred for Vid: Andres Trevino

*****

Texas ain’t ’bout SHit

She is sublime!

In My Mind!

I Created Her In My Mind-Time

But! Go Ahead!

Spend a dime!

Take some Time

And Go Ahead

Live With Me!

In

My Vain Fantasy!

Shoot Low Sir; I Think she’s Riding a Shetland.

Bonus!

“Deep In The Heart Of Texas”

Cred: TXCOC

I made her

In My Mind!

Pygmalion-Like!

I will expand on thIS LAtR

aLLIGAtOR!

(iF yer Lucky)

This is SEXIST aSK

Ask me hoW maNY Fuks

I Don’t Give!

God Blesse’d Texas!

Fun Fact:

Rhonda and I, My Second or Third,

Lived Less Than Three Mile From

SouthFork “Ranch”,

In Plain’Oh

Texas!

Our Tailor PARK

Was Called

“SouthFork!”

I am NOT

Making This Up!

U Can Look it Up!

(It is Still There!)

But they No Longer Call Them

“Trailer Parks”

They are Now…

“Mobile-Home Communities

Fuk Me!

I am Just Plain ‘Ol White Trash

&

Proud of it

******

You Broke it!

You Fix it!

I don’t C’AAre, Nor gi\ve a fuk!

All the Y’alls

Y’all!

Friday Night Lights:

All the Y’alls from Tami Taylor

Yu Fix This Chocolate Mess!

I don’t Have The Time

WP is Stupid…

It is NOT Even Intuitive!—

This is ‘Tweenty-One

Hav’ Fun!

Cred: Chris Spags Ate all, Y’all

*****

Watch This GD it

More Bonus OnUS!

Friday Nights! Yep. I’m a Re-Spamming Asshole. (Slightly Improved And Sanitized For Your Protection) “FOOTBALL! The Stuff That Makes Dreams”

TEXAS!

“Welcome to The Real America.”

I was Born in Texas.

I grew up in Texas.

This is my fault.

However…

This is (Above) THE BEST Television Show About Growing Up Texan That Ever Was,

Or Ever Will Be.

Case Rested.

Believe it not, I lived this life.

I grew up, immersed in this culture.

Ass-Deep.

And I loved every second/minute of it!

Will never lose those memories.

TEXAS!

Texas!

Texas FOREVER!

Now!

And Forever!

Y’all!

All The Y’alls, Y’all

Vid Compilation/Share Credit: Chris Spags. Orig Vid: K. Ryan Jones

Clear Eyes

Full Hearts

TEXAS!

Forever!

*****

Late Entry:

I wanna be Tim Riggins.

Shit! I WAS Tim Riggins.

Still Am Tim Riggins.

Conceited conceit?

I was the quintessential ‘Bad Boy’

Yep.

But Truth.

“I’m happy, and I can honestly say that.”

–TR/LM

(Vid compilation Credit: Nic Ignite)

FIERCEST LINEBACKER IN THE HISTORY OF LINEBACKERS: Dick Butkus, The Maestro of Mayhem: “Moby Dick in a Goldfish Bowl” Great Line! LMFAO! I don’t think it was meant to be funny in one of the vids, but I laughed my ass off!

I was a linebacker when I played school-boy football for the Honey Grove Warriors

(1970’s) I was very good at it.

I Was Feared by the Opposition.

I had a Reputation

In The District

(For Crackin’ Bones)

We Stole Our “Fight Song” From UT

As Did Most Texas HS Football Teams,

Back In The Sixties & Seventies

HG HS Marching Band

So Proud of Them!

So Proud of Them!

I tried to be as fierce as Dick Butkus.

I came close, but never quite made it.

No one could have.

But I gave it my all

Back when pro football was worth watching:

Now it’s all just shit.

Prima Donnas

Pontificatin’

Fuk them!

“MOBY DICK IN A GOLDFISH BOWL”

This is a “stolen” video from NFL Films.

I have been warned,

but Fuck Them.

What they gonna do to me?

Sue me?

Arrest me?

Good luck with that.